چرا شما نیاز به وب سایت دارید؟

دیدگاه

آموزش آموزش طراحی سایت

شاید اگر بخواهیم بهتر باشد سوال را چنین مطرح کنیم “چرا شما یک وب سایت ندارید؟”
کم تر کسی است که امروز قبل از انجام هر کار اقتصادی از جمله خرید یک کالا یا بررسی بازار فروش یک کالا به اینترنت مراجعه نکند در حقیقت امروزه ما برای انجام هر کاری و یا فرآگیری مطلب جدید و هزاران کار دیگر اولین مرجع مان اینترنت می باشد و آن هم به دلیل جریان داده ای است که به سمت بی نهایت میل می کند. در این مقاله به دلایل عمده ای که چرا شما نیاز به وب سایت دارید اشاره کرده و به توضیح مختصری برای آن رائه می کنیم.

خودتان را نشان دهید.

روزانه مردم بیشتر و بیشتر برای دسترسی به یک خدمت و یا محصول جدید به سمت اینترنت و دسترسی آنلاین روی می آورند. شاید تا به حال این مطلب را شنیده باشید که بسیاری از کارها در آینده ای نزدیک حذف خواهند شد ودلیل آن هم استفاده از نرم افزارها و خدمات آنلاین به جای نیروی انسانی است.
یک حرفه و یا کسب و کار برای اینکه در مسیر رقابت باقی بماند باید بتواند مشتریان خود را راضی نگه داشته و آنها را حفظ کند و علاوه بر آن نیازمند جذب مشتریان جدید نیز می باشد که یکی از موثرترین راه های دستیابی به این توانایی داشتن یک وب سایت است که بتوانید کسب و کار خود و یا حتی شخص خودتان را در دنیای مجازی معرفی کنید.
هرچه بیشتر مردم در مورد کسب و کار شما بدانند و هر چه بیشتر شما را بشناسند شانس پیشرفت کسب و کار شما بیشتر خواهد بود به عبارتی یک کسب و کار زمانی رونق می گیرد که مردم آن را بیشتر بشناسند و توانایی دسترسی به آن کسب و کار و یا محصول برایشان راحت تر و آسان تر باشد.
مطالبی که در بالا بیان شد مطالبی است که شاید مربوط به ۲ یا ۳ سال اخیر می باشد و اگر تاکنون وب سایتی برای معرفی خود و کسب و کارتان ندارید و خود را به صورت آنلاین معرفی نکرده اید مطمئنا رقبای شما از شما پیشی گرفته اند و کسب و کار بهتری نسبت به شما دارند.
در این سالی که قرار داریم یعنی سال ۲۰۱۵ بسیاری از وب سایت ها به سمت به روز رسانی و یا مدرنیزه کردن سایت های خود حرکت میکنند. شاید یکی از دلایل مهم آن هم این است که تنها وسیله ارتباط با اینترنت و دنیای مجازی دیگر کامپیوترهای رومیزی نیست و مردم از وسایل متعدد و به روز دیگری از جمله تلفن های هوشمند و تبلت ها برای جستجو و مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند و اگر وب سایت کنونی شما این امکان را برای بازدیدکنندگان و مشتریان خود تعبیه نکرده باشد این امکان وجود دارد که مشتریان خود را از دست بدهد.
شما می توانید با قرار دادن برنامه به روز رسانی وب سایت خود در سال ۲۰۱۵ با ایجاد وب سایتی مدرن و زیبا، علاوه بر به روز ماندن مشتریان بیشتری را جذب کرده و مشتریان کنونی خود را راضی نگه دارید و یا باعث رضایت هر چه بیشتر انها شوید.

تبلیغات بیشتر با پرداخت کمتر

شما با داشتن یک وبسایت محیط تبلیغاتی را برای مشتریان و کسب و کار خود فرآهم می کنید که ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته در حال سرویس دهی و تبلیغ محصولات شما به تمام دنیا خواهد بود.
با کمی تامل در جمله بالا می توانید به اهمیت داشتن یک وبسایت پی ببرید کاری که شاید در سه دهه گذشته برای شرکت های آن زمان رویای دست نیافتنی محسوب میشد

پاسخ به سوالات عمومی که در مورد کسب و کارتان پرسیده میشود

در صورتی که شما یک کسب و کار داشته باشید و در این کسب و کار محصولات و یا خدمتی را ارائه کنید، مطمئنا برای مشتریان و افرادی که قصد همکاری با شما را داشته باشند سوالاتی پیش می آید که نیاز به پاسخ دهی دارد.
فکرش را بکنید که اگر قرار باشد افرادی را برای این کار به صورت شبانه روزی استخدام کنید و قرار باشد این افراد سوالات تکراری را پاسخ دهند چه هزینه هایی باید پرداخت شود ( اشاره به این قضیه که بعضی از کسب و کارها نیاز به این گونه خدمات دارند که بیشتر شامل کسب و کارهای اینترنتی می باشد مانند فروشگاه های اینترنتی و دلیل آن هم سرویس بهتر به مشتری است ) شما باید وقت و هزینه تان را صرف پاسخ گویی به سوالاتی تکراری کنید که با داشتن یک وب سایت که این سوالات در آن گنجانده شده باشد می توانید در این زمان ها و هزینه ها صرفه جویی کنید.

آموزش مشتریان

بسیاری از کسب و کارها نیاز به آموزش مشتریان خود دارند و یا اگر این امکان را برای مشتریان فرآهم کنند باعث محبوبت و رونق بیشتر کسب و کارشان میشود.
یکی روش های استخدام نیرو و یا به کارگیری نیروهای فعلیتان می باشد که وقت و هزینه زیادی باید برای این منظور صرف شود و مشکل اساسی این روش این است که واحد پشتیبانی شما مجبور است به سوالاتی پاسخ دهد که در جلسات آموزش به طور کامل بیان شده است.
داشتن یک وبسایت کامل که بخش آموزشی برای مشتریان فرآهم کند باعث جذب بیشتر مشتریان می شود و با داشتن این امکان شما یک شرایط کاملا برنده برنده را بین شرکت و مشتریان به وجود می آورید زیرا هم شما در هزینه ها و نیرو صرفه جویی کرده اید و هم این امکان را برای مشتریان فرآهم نموده اید.

پیشنهاد شدن سایت شما از طرف دیگران

بسیاری از مشتریان جذب شده به یک شرکت به خصوص برای شرکت هایی که تازه کار خود را شروع کرده اند زمانی جذب می شوند که، دوستان و یا آشنایان شما، شرکت و خدمات شما را به یه نفر پیشنهاد می کنند.
حال اگر شما سایتی داشته باشید که در دیگر سایت ها و در بین کاربران، شرکت و محصولات شما به دیگران پیشنهاد شود ضریب جذب مشتریان جدید برای شما بسیار بالاتر خواهد رفت.

ارتباط با مشتریان

با داشتن یک وب سایت بدون نیاز حضوری و یا تلفنی شما می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید که عملا هزینه ناچیزی را برای شما در پی خواهد داشت و اگر قرار بود همین کار را با استفاده از تماس تلفنی و یا حضوری انجام دهید، هزینه های بسیار بالایی در پی خواهد داشت.

دسترسی راحت تر به اطلاعات مشتریان

با داشتن یک فرم تماس ساده شما می توانید اطلاعات مربوط به مشتریان و یا افرادی که قصد همکاری با شما را دارند را جمع آوری کنید که این کار دو مزیت دارد اول اینکه به راحتی در زمان مورد نیاز به آنها دسترسی خواهید داشت و مطلب مهم تر اینکه در صورت افزودن خدمت و یا محصول جدید و یا نیاز به تبلیغ محصولات خود به راحتی از طریق این اطلاعات با فرستاندن خبرنامه مشتریان خود را آگاه سازید. این کار باعث افزایش فروش و محبوبیت محصولات و خدمات شما میشود.

شاید بتوان بینهایت دلیل دیگر برای داشتن یک وب سایت بیان کرد آن هم در دنیای امروزی که در آن زندگی می کنیم. ولی مهمترین مسئله به روز ماندن در این دنیای بی انتهای مجازی می باشد که نتیجه آن موفقیت و محبوبیت بیشتر یک کسب و کار خواهد بود.

برای ایجاد، به روز رسانی و یا مدرنیزه کردن وبسایت خود با ما تماس بگیرید

Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Share on Facebook0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *